RSS

Älskar regn!

31 Jul

God morgon världen!
Blir det en regnig tisdag tro?
Älskar regn, det finns så mycket mysigt att göra då, som att titta på film, läsa eller baka. Släng ihop en god kaka vet jag och bjud över någon på fika!

Vill passa på att rekommendera Viaplay, så bra! Där kan du se massor med bra filmer. Jag provade gratis en månad, men valde faktiskt att fortsätta. Och då är jag väldigt försiktig när det gäller sådana utgifter. Finns många bra filmer både till oss vuxna och barn i många olika kategorier. Nya och gamla filmer. Nya filmer läggs till ofta med. En film jag speciellt kan rekommendera är Colombiana. En thriller om en tjej som ska hämnas sin mördade far.

20120731-085705.jpg

Här är mina chokladfavoriter just nu: Cocos, Mint Supreme och Orange. Boken har jag nyss börjat på så kan inte säga så mycket om den, men hoppas den är rolig!

Kram på er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 juli, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
