RSS

Liiivrädd

02 Aug

Ni som känner mig vet ju att jag har en ENORM skräck för att spy. Det är det allra värstaste, värstaste jag kan tänka mig. Därför så har jag en hel del olika preparat hemma för att förebygga detta. Men det som verkar fungera är Silicea Mag- Tarm gel. Det är en mineralgel som kapslar in bakterier och virus så de inte längre gör skada. Man tar två msk när man känner sig dålig, jag brukar även ta i förebyggande syfte, ha ha! Finns på life men har sett att de har börjat med dom på apoteken med. Finns i två storlekar, 139 kr resp 239 kr tror jag. Obs! Finns en för hud o hår med, så ta inte fel 🙂
Så för er som har samma skräck som jag ( eller något lindrigare) buy it!

20120802-101316.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 augusti, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
