RSS

Du kan göra vad du vill

08 Aug

För ett par år sedan började jag fundera på vad jag ville med mitt liv. Jag var ganska sen, inte en sådan person som vet vad de vill göra redan i gymnasiet utan jag tog ett par år på mig för att prova på lite allt möjligt. Jag vet idag att jag inte kommer att syssla med en sak resten av mitt liv, tvärtom så kommer jag hålla på med många olika saker som jag tycker är roligt.

Men jag vet vilket slags liv jag vill leva. Vad jag lärde mig då är att det är tanken och inställningen som avgör om du kommer uppfylla dina drömmar eller inte. Hela tiden gör man omedvetna val som styr dig från eller mot dina mål.

Jag drömde om att driva min egen firma och att ha ett hus. Idag har jag båda. Och det hände snabbare än jag kunnat ana. Nu är det nya drömmar som styr 🙂

Vad jag försöker säga är att du kan göra precis vad du vill, bara du bestämmer dig!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 augusti, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
