RSS

Mina Skånebrudar <3

08 Aug

Efter studenten flyttade jag ner till Skåne och bodde där i sex år. Jag upplevde mycket och blev många erfarenheter rikare. Det allra bästa med Skåneperioden var mina fantastiska, underbara vänner jag lärde känna. Vi kom varann mycket nära och upplevde massor av sorg, glädje, problem och lycka tillsammans. Vi var tillsammans dag och natt och delade allt. Vi litade och stöttade varann till 100%. Vi har än idag starka band till varandra, även om vi inte hörs så ofta när vi bor så långt ifrån varandra, och jag kommer alltid finnas där för mina flickor. Den sortens vänskap vi har uppstår sällan och jag saknar dem något fruktansvärt. Äkta vänskap ❤

Brudar, det här inlägget är till er ❤

Och till er andra: har någon av er någon liknande vänskap, var otroligt, otroligt rädd om den.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 8 augusti, 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “Mina Skånebrudar <3

  1. Emilia

    12 augusti, 2012 at 19:02

    Gums.. Saknar dig också så det gör ont i kroppen ibland 😦

     

Kommentera

 
