RSS

Blondinbella

09 Aug

Jag följer bland annat Isabella Löwengrips (Blondinbella) blogg, i princip dagligen. Jag gillar livsnjutning och livskvalitet i alla dess former och jag tycker hon har en hög sådan. Jag tycker det är jättekul när det går bra för andra, och det är ju fantastiskt när även vi andra får ta del av det, drömma sig bort lite. I alla fall, jag brukar inte läsa kommentarerna folk lämnar på hennes blogg men vid ett tillfälle gjorde jag det, jag var nyfiken att se vad folk skriver. Och jag fick en chock!! Folk är så otroligt elaka mot henne! Det är ren och skär mobbing, förstår inte hur hon orkar! Jag är övertygad om att det är den svenska avundsjukan som talar men det är ändå hemskt, hon är ju med människa… Så en tanke och kram till henne ❤

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 augusti, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
